Anadan görme olarak demografik bilgilere bakarak örgülmaktadır ancak internet içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak kucakin Google Analitik platformunun şehir analizleri kucakin sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi eşya ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da şehir takip kimliğini sitenize izafe etmek yeterli olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, okul, hasılat ve nazarıitibar alanları üzere değdavranışkenleri belirleme edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz
Müşterileri farklılaştırma, onların davranışletmeniz kucakin farklı değerlere mevla olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En değerli olan müşterilerden atılmak suretiyle, bir sıralamada mevcut olmak, çabaların en çok kazanım esenlayacağı kesime yöneltilmesine olanak esenlar. Böylece müşterinin değerine ve gereksinimlerine odaklanacak işletme davranışını web sitenizde peylemek güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin esenlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki bakım, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En mualla etkinliği, şayan maliyette ika zorunluluğu bir şirket kucakin kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web şehir teriminin alıcı merkezli son yıllarda yaneşeliığı değiş sahi inanılmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakıldığında 1990’li yılların “ne bulursam onu kırmızıırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Arz ekonomisinin ön planda evetğu bu dönemlerde web sitelerinde mahal yer ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, mahveden tercihlerinin geri plana atılmasına dünya hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve bakım çeşitliliği artmaya başlangıçladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu bayramım” biçiminde değdavranışti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki gelişmelerle birlikte imdi “ne istersem onu kırmızıırım” dönemi başlangıçladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç esas sınır balaban gösteriş oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği inanılmaz biçimde arttı ve müşterilerin tercih muhtemellıkları çoğaldı.
▬ Haber ve haberleşme teknolojilerini dinamik kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok kolaylık erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik örgülar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi kanalına hile iş vetirelerini değdavranıştirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan erişim muhtemel evet.
Leave a Reply